Opony gravelowe 120 tpi SG2

WTB Oferuje gravelowe opony z oplotem 120 tpi oraz ochroną anty przebiciową SG2.

MILL VALLEY, CALIFORNIA – Wrzesień 15, 2020 Ustawiając wyżej poprzeczkę dla opon gravelowych by zachować konkurencyjną wagę, wszystkie szutrowe opony WTB o szerokości co najmniej 37 mm są teraz dostępne z karkasem 120tpi i całkowicie nową ochroną przed przebiciem SG2. Ta nowa warstwa ochronna to lekka, ultra cienka nylonowa wkładka, która zapewnia ochronę na całej powierzchni opony, zapewniając dodatkową ochronę przed przebiciami nie tylko od góry ale również jej boczne ścianki. W miarę jak wydarzenia stają się coraz trudniejsze, a rowerzyści pedałują dalej opony szutrowe mają sens tylko wtedy, gdy stają się trwalsze.

Dokładnie o ile są trwalsze? Testy laboratoryjne wykazały, że dodanie naszej warstwy ochronnej SG2 od stopki do stopki zapewnia o 33% lepszą ochronę ściany bocznej i 17% lepszą ochronę korony bieżnika niż nasza standardowa oferta 60tpi bez SG2. Włókna nylonowe wkładki łączącej stopkę mają również wyjątkowo płaski profil, co zmniejsza ilość gumy potrzebnej do wypełnienia szczelin między włóknami w porównaniu z tradycyjnymi warstwami ochronnymi z okrągłymi włóknami. Zwiększony stosunek włókna do gumy pomaga zwiększyć odporność na przebicie, a zmniejszona zawartość gumy minimalizuje wagę i poprawia żywotność opony dzięki zmniejszonej całkowitej grubości karkasu. Chociaż SG2 jest przede wszystkim warstwą chroniącą przed przebiciem, jej ciasno tkane włókna poprawiają również zatrzymywanie powietrza, co zapobiega przesiąkaniu na ścianie bocznej i pomaga utrzymać ciśnienie między jazdami.

„Zamiast po prostu dodać warstwę chroniącą przed przebiciem do naszych opon gravelowych 60tpi i nazwać je dobrymi, postanowiliśmy zwiększyć trwałość, jednocześnie poprawiając jakość jazdy i minimalizując wagę” – wyjaśnia Clayton Wangbichler, kierownik ds. Marketingu produktu WTB. „Nie chcąc zadowalać się czymś mniej niż optymalnym, przeanalizowaliśmy dane z testów laboratoryjnych i przejechaliśmy tysiące kilometrów na niezliczonych konfiguracjach bieżników i ochrony przed przebiciem, zanim sfinalizowaliśmy nasze obecne specyfikacje”.

Nowe opony szutrowe WTB z warstwą antyprzebiciową SG2 są dostępne wyłącznie z czarnymi ścianami bocznymi i ich waga wzrosła tylko o 5-10% w stosunku do ich odpowiedników 60tpi bez ochrony przed przebiciem. Przekłada się to na wzrost wagi o 15-50 gramów, w zależności od szerokości opony. Wszystkie renomowane opony 60tpi, którym zaufali rowerzyści szutrowi w minionych latach, są nadal dostępne w sugerowanej cenie detalicznej 59,95 USD, podczas gdy wszystkie opony szutrowe z ochroną SG2 120 tpi mają sugerowaną cenę sugerowaną 69,95 USD.

 

Założona w 1982 roku firma WTB powstała w hrabstwie Marin, kolebce kolarstwa górskiego, w celu projektowania lepszych komponentów rowerowych. Znana z siodełek, opon, felg i chwytów, ta kierowana przez kolarzy firma nieustannie przesuwa granice tego, co jest możliwe, dzięki nieubłaganemu duchowi innowacji i pasji do dwukołowych przygód.

2020-10-27T10:00:40+01:00