Ulepszone bieżniki VIGILANTE oraz VERDICT
Vigilante i Verdict to najbardziej agresywne opony enduro WTB zaprojektowane, aby doskonale radzić sobie w luźnych warunkach, od kurzu w środku lata po błoto późnej zimy. Zaktualizowane wersje obu bieżników mają teraz ulepszone kształty kostek i zmienioną linię boczną, aby zapobiec zginaniu kostek i zwiększyć wsparcie na zakrętach, jednocześnie wydłużając żywotność bieżnika. Zaktualizowano również profile bieżnika, aby zapewnić płynniejsze przejście od klocków linii środkowej do bocznej i poprawić przewidywalność podczas pokonywania zakrętów. Połączone zmiany bieżnika poprawiają ogólne osiągi i możliwości na trudnych trasach, do pokonania których te opony zostały zaprojektowane.
Kluczowe punkty:
- Udoskonalone kształty klocków zapobiegają ich uginaniu poprzez wzmacnianie określonych obszarów, co przeciwdziała ich skręcaniu podczas działania sił odśrodkowych i hamujących.
- Większe podstawy klocków bocznych zwiększają podparcie i pewność w zakrętach w szerokiej gamie warunków.
- Poprawione nacięcia eliminują skręcanie się klocków, jednocześnie zwiększając przyczepność na mokrej nawierzchni lub w skalistym terenie.
- Większe i bardziej wspierające klocki wydłużają żywotność bieżnika.
- Poprawione profile opon zapewniają płynniejsze przejście od klocków w środkowej linii do bocznej i poprawiają przewidywalność podczas pokonywania zakrętów.
Ochrona antyprzebiciowa SG2 we wszystkich oponach MTB
Ochrona przed przebiciem SG2 została rozszerzona na całą naszą linię opon górskich, aby zapewnić, że nasze opony górskie TCS Light (jednowarstwowe) chronią przed wszystkim co może nas spotkać na szlakach przy jednoczesnej redukcji wagi. Rok temu wprowadziliśmy SG2 w naszych oponach gravelowych, a obszerne testy wykazały teraz jego działanie także w naszych oponach górskich.
Kluczowe punkty:
• Lekka warstwa nylonu, która zapewnia ochronę przed przebiciem lub uszczypnięciem od stopki do stopki opony stopkę do koralika ochrona przed przebiciem i uszczypnięciem.
• 80% większa ochrona ścian bocznych niż w przypadku tradycyjnych opon jednowarstwowych bez SG2.
• Poprawia stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru jakim jest obudowa dwuwarstwowa (wersje TOUGH).
• Płaskie nylonowe włókna redukują ilość gumy potrzebnej do wypełnienia luki między oplotem w porównaniu do tradycyjnych warstw ochronnych z okrągłymi włóknami.
• Zwiększony stosunek włókien do gumy zwiększa odporność na przebicie, jednocześnie minimalizując wagę i poprawiając giętkość w porównaniu do naszych opon Tough.
• Ściśle tkane nylonowe włókna poprawiają szczelność, a co za tym idzie pomagają utrzymać ciśnienie między przejażdżkami.
• Dostępne w oponach jednowarstwowych TCS Light SG2 zastąpił ochronę przed przebiciem Slash Guard.
• 10-20% redukcji wagi w stosunku do poprzednich opon TCS Light z Slash Guard.
• Większość opon górskich SG2 ma karkas 60tpi podczas gdy opony terenowe Ranger
Płyn do uszczelniania opon TCS
Przeszliśmy przez pięć różnych zmian formuł aby upewnić się, że uszczelniacz do opon bezdętkowych TCS jest najlepszą opcją szybkiej i pewnej naprawy uszkodzeń do ¼” (6mm). Nasza unikalna formuła łączy cząstki szczeliwa w miejscu przebicia, aby utworzyć elastyczną, długotrwałą naprawę opony bezdętkowej TCS. Szczeliwo jest zoptymalizowane pod kątem temperatur do 15°F (-9,4°C), co zwiększa wydajność uszczelniania bez zmiany formuły na ekstremalnie zimne warunki. Lateks syntetyczny minimalizuje ryzyko reakcji alergicznych przy jednoczesnym zachowaniu świeżego uszczelniacza przez wiele miesięcy jazdy.
Kluczowe punkty:
• Błyskawicznie uszczelnia przebicia do 6 mm.
• Formuła bez amoniaku pozostaje świeża przez wiele miesięcy po instalacji.
• Zoptymalizowany pod kątem temperatur do 15F° (-9,4°C), co zwiększa skuteczność uszczelniania bez zmiany formuły na ekstremalnie zimne warunki. Inne uszczelniacze mają niższą tolerancję na temperatury, nawet do 0°F lub poniżej, ale akceptacja wyższej minimalnej temperatury pozwoliły nam poprawić wydajność uszczelnienia, gdy jest używany podczas temperatur, w których jeździ się najczęściej
• Wykonany z syntetycznego lateksu, co eliminuje ryzyko reakcji alergicznych wywołanych naturalnym lateksem.
• Jasnozielony odcień na bazie wody
• Zaprojektowany, aby optymalnie współdziałać z mieszankami gumy stosowanymi w oponach WTB, ale jest również kompatybilny z innymi oponami bezdętkowymi.
• Cząsteczki miki uszczelniają przebicia za pomocą lepiszczy zamiast polegać na procesie odparowywania szkodliwego amoniaku. Oznacza to, że uszczelniacz do opon bezdętkowych TCS działa konsekwentnie w trudnych warunkach, gdzie inne uszczelniacze mają problemy z krzepnięciem z powodu minimalnego parowania.
• Dostępny w czterech rozmiarach. 4 uncje, 8 uncji, 16 uncji i 32 uncje.
• Wszystkie butelki mają gradienty pomiarowe w obu jednostkach: uncjach i mililitrach, aby łatwo określić ilość szczeliwa podczas instalacji opony.